Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2018 22:26 - Страхувайки се, че неговият случай
Автор: ostanismen1 Категория: Забавление   
Прочетен: 155 Коментари: 0 Гласове:
0



 Много от тях сега печелят правото да останат в Обединеното кралство и да оспорят пряко обвиненията. Страхувайки се, че неговият случай ще бъде застрашен, ако разкрие пълното си име, RJ поиска от CNN да използва само инициалите си. Той, подобно на всички, които все още се бори, се смята за нелегален имигрант, без право да учи, да работи, да управлява, да претендира обезщетения, да наеме къща или да използва Националната здравна служба. Четири години и живеещи в безсъзнание, RJ чувства, че е загубил всичко. "Имах мечти", каза той, обяснявайки как пристигнал от дома си в Джаму и Кашмир, Северна Индия през 2008 г. "Исках да бъда нещо от тази възраст". "Баща ми даде живота си, той работи усилено, за да ми даде светло бъдеще и това е бъдещето, което получавам", каза той. "Разбирам, ако съм направил нещо нередно ... Но не съм сторил нищо и все пак травмата, болката, която трябва да минем". "Животът е спрял", добави той.  



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ostanismen1
Категория: Забавление
Прочетен: 6916
Постинги: 12
Коментари: 1
Гласове: 1
Архив